Investițiile în Moldova- o prioritate pentru PNL

Investițiile în Moldova- o prioritate pentru PNL

Partidul Național Liberal a făcut eforturi pentru a dărâma un mit care s-a format în România postdecembristă. Vorbesc despre mitul acesta al subdezvoltării regiunii Moldovei. Și când spun că este un mit, mă refer la faptul că în prezent acesta nu mai are o bază reală, chiar dacă a fost o vreme în care investițiile în România nu erau nicidecum realizate echitabil în toate regiunile țării.

Vorbesc despre faptul că Partidul Național Liberal nu s-a abătut niciodată de la principala sa menire și anume aceea de a dezvolta comunitățile prin intermediul investițiilor. România nu își permite altă cale pentru că și așa există o tendință de a compara perioadele de dinainte și de după 1989 pentru a vedea cine a făcut mai mult. Nu vreau să compar acum mere cu pere, nu despre asta este vorba. Ceea ce mi se pare important este că guvernarea și administrațiile liberale nu s-au abătut de la principalul obiectiv – realizarea de investiții semnificative pentru oameni.

După ani și ani de neglijență, PNL a demarat în Moldova investiții majore. Doar după câțiva ani în care premierul a fost liberal cele mai multe proiecte majore au fost abordate și o parte chiar au pornit și fie sunt, fie vor fi curând o realitate. În guvernarea condusă de Nicolae Ciucă acest lucru s-a văzut, în sfârșit, pe teren nu doar pe hărți și randări.

Avem în derulare proiecte ample. Deschiderea primelor șantiere la Autostrada A7 de la Ploiești spre Buzău, Focșani, Bacău, Pașcani și mai departe spre Suceava. Mass-media a numit-o „Autostrada Moldovei” pentru că străbate toată regiunea de la sud la nord. Apoi, cu toate dificultățile economice, am pus pe roate mult amânatul proiect al celui mai important deziderat al nostru – Autostrada Unirii care face legătura dintre Moldova și vestul Uniunii Europene.

Partidul Național Liberal a făcut eforturi pentru a dărâma un mit care s-a format în România postdecembristă. Vorbesc despre mitul acesta al subdezvoltării regiunii Moldovei. Și când spun că este un mit, mă refer la faptul că în prezent acesta nu mai are o bază reală, chiar dacă a fost o vreme în care investițiile în România nu erau nicidecum realizate echitabil în toate regiunile țării.

Vorbesc despre faptul că Partidul Național Liberal nu s-a abătut niciodată de la principala sa menire și anume aceea de a dezvolta comunitățile prin intermediul investițiilor. România nu își permite altă cale pentru că și așa există o tendință de a compara perioadele de dinainte și de după 1989 pentru a vedea cine a făcut mai mult. Nu vreau să compar acum mere cu pere, nu despre asta este vorba. Ceea ce mi se pare important este că guvernarea și administrațiile liberale nu s-au abătut de la principalul obiectiv – realizarea de investiții semnificative pentru oameni.

După ani și ani de neglijență, PNL a demarat în Moldova investiții majore. Doar după câțiva ani în care premierul a fost liberal cele mai multe proiecte majore au fost abordate și o parte chiar au pornit și fie sunt, fie vor fi curând o realitate. În guvernarea condusă de Nicolae Ciucă acest lucru s-a văzut, în sfârșit, pe teren nu doar pe hărți și randări.

Avem în derulare proiecte ample. Deschiderea primelor șantiere la Autostrada A7 de la Ploiești spre Buzău, Focșani, Bacău, Pașcani și mai departe spre Suceava. Mass-media a numit-o „Autostrada Moldovei” pentru că străbate toată regiunea de la sud la nord. Apoi, cu toate dificultățile economice, am pus pe roate mult amânatul proiect al celui mai important deziderat al nostru – Autostrada Unirii care face legătura dintre Moldova și vestul Uniunii Europene.

Leave a comment